Control acces

Pe masura ce sectorul public gaseste metode de a fi eficient, tehnologia bazata pe” Data Logic “ ofera o combinatie unica de beneficii si flexibilitatea de a se adapta nevoilor specifice. Institutiile şi companiile au nevoie de solutii care sa diminueze costurile, sa creasca siguranta, eficienta si sa imbunatateasca serviciile oferite.

 OBIECTIV

Obiectivul general al Sistemului integrat de evidenta acces in instituţia sau compania dumneavoastră este un control mai bun al prezentei la serviciu.

Rezultatele vor fi atinse prin intermediul urmatoarelor obiective specifice:

  • Asigurarea unui mai bun control accesului angajatilor in  instituţia sau compania dumneavoastră, prin implementarea unui sistem de control acces bazat pe cartele RFID;
  • Eficientizarea activitatilor interne referitoare la managementul si analiza accesului / prezentei angajatilor in unitate

Beneficiile aduse de implementarea acestei solutii includ:

  • Construirea unui suport pentru elaborarea de politici in sensul reducerii absenteismului in cadrul unitatii;
  • Asigurarea unui mediu electronic uniformizat pentru centralizarea informatiilor referitoare la intrarile/iesirile si prezenta tuturor angajatilor;
  • Sistemul se bazeaza pe tehnologia RFID – UHF (cartele de proximitate cu raspuns in radiofrecventa) si sa permita controlul intrarilor si iesirilor angajatilor intr-un perimetru.
  • Pe baza datelor colectate sistemul trebuie sa permita realizarea prezentei angajatilor la servici si generarea foilor de prezenta.

Pentru implementarea acestei solutii va propunem:

Echipamente wireless pentru citirea cardurilor RFID-UHF aflata asupra personalului pentru mai multe cai de acces

Accesul in perimetru trebuie sa se realizeze prin locuri special amenajate, in care se va instala cate un cititor cu 1 respectiv 2 antene. Acestea vor fi plasate de fiecare parte a culoarului. Campul antenelor va fi directionat astfel incat sa acopere intreaga latime a culoarului, asigurand citirea cardurilor indiferent de pozitia acestora asupra angajatilor.

Sistemul asigura un flux de citire teoretic de min 190 carduri/secunda.

Informatiile rezultate in urma citirii cardurilor vor fi stocate in memoria disponibila a cititoarelor RFID si se vor sincroniza cu baza de date centrala, la un interval stabilit in timpul implementarii, astfel incat sa se obtina un control strict si precis asupra intrarilor/iesirilor din spatiul supravegheat al unitatii. Intrari laterale exterioare, inclusiv acces acces auto pot fi acoperite de antene wireless.

CERINTE INFRASTRUCTURA

Pentru implementarea acestui sistem, clientul trebuie sa ofere acces la reteaua de internet a institutiei sau companiei si la alimentarea cu curent electric a aparatelor.

SERVICII

Servicii de, instalare/montare si configurare infrastructura

Furnizorul trebuie sa asigure servicii necesare pentru:

  • Vizitarea locatiilor in care se vor instala/monta si configura componenetele sistemului.
  • Realizarea si  implementarea solutiei ofertate
  • Instalarea/montajul si configurarea echipamentelor;
  • Instalarea si configurarea software-ului de baza;
  • Instalarea si configurarea software-ului specializat;
  • Toate echipamentele ce se vor livra vor avea software-ul de baza si software-ul specializat instalat si functional.
  • Toate produsele oferite vor fi insotite de toate accesoriile necesare functionarii lor (module hardware si software), la parametrii ceruti prin specificatiile tehnice.